28.

dec

2016

0

Kommentarer

Small Data – de små sladrehanke i dit hjem og dit liv

Small Data – de små sladrehanke i dit hjem og dit liv

Et gerningssted ville ikke være meget værd uden dna. Et enkelt hår, et fingeraftryk, lidt hudceller – bittesmå ting, som afslører meget om et menneskes identitet. Men vidste du, at vores hjem er fyldt med bittesmå følelsesmæssige udgaver af dna?

Læs mere »

18.

okt

2016

0

Kommentarer

Uddannelsestema: Fokus på uddannelse 2017 i metroxpress

Uddannelsestema: Fokus på uddannelse 2017 i metroxpress

Metroxpress zoomer ind på uddannelsesmarkedet seks gange i løbet af 2017. Læs her hvornår.

Læs mere »

07.

nov

2016

1

Kommentarer

Facebook LIVE: Do’s and Don’ts fra Bo

Facebook LIVE: Do’s and Don’ts fra Bo

Det er ofte journalisternes arbejde og formater, der inspirerer os i MX-marketing. Vores tanke er derfor, måske kan det også inspirere dig? Her har vi spurgt Bo, én af vores erfarne journalister og med Facebook LIVE erfaring, hvad der lige sker med det format, om det kan bruges til noget? Vurdér selv.

Læs mere »

22.

dec

2016

0

Kommentarer

Customer Experience: Lad mig ikke vente

Customer Experience: Lad mig ikke vente

Vi er ikke glade for at bruge vores hjerner til at finde ud af, hvordan apps og sites fungerer. Det skal være let. Vi vil hellere fokusere på indholdet. Hvis biler var lige så lidt brugervenlige som websites, ville bilproducenter opfinde deres egne interfaces. Hver bil ville have sin egen placering af rat, speeder, bremse og kontakter. Vi ville alle dø i trafikken. Læs med om Customer Experience.

Læs mere »

09.

sep

2016

0

Kommentarer

Opslag: Et populært annonceformat

Opslag: Et populært annonceformat

Opslag er ét af vores favoritprodukter Vi har spurgt, Anette hvorfor annoncørerne efterspørger netop et opslag og hvad det kan.

Læs mere »

09.

sep

2016

1

Kommentarer

Kreativ annoncering: Tre måder at bruge papiret på

Kreativ annoncering: Tre måder at bruge papiret på

Hvem vil ikke gerne roses for sin opfindsomhed? Kreative mennesker inspirerer os andre, og her har vi fundet tre måder at bruge papir på, som måske inspirerer dig?

Læs mere »

20.

dec

2016

0

Kommentarer

Test, for helvede

Test, for helvede

Er kunderne dine forsøgskaniner? Eller tester du? Om det er teknologi eller kommunikation er helt det samme. Alt, hvad du producerer, skal testes.

Læs mere »

13.

dec

2016

0

Kommentarer

2017 er mobilens år – og den konverterer både online og offline

2017 er mobilens år – og den konverterer både online og offline

De er overalt, og vi har dem med overalt. Mobilen er blevet en uundværlige forlængelse af vores arm, og i takt med flere funktioner og øget brugervenlighed er det nu også en arm, vi svinger ubesværet med kreditkort for enden. Trafikken til webshops fra mobil har i mange år været stigende, og nu begynder konverteringerne sørme også at følge med. Men ikke bare online, faktisk også offline. 2017 vil blive året, hvor mobilen bliver taget alvorlig som et konverterende medie, og hvor vi begynder at kunne måle onlinemarkedsføringens effekt på offline handel.

Læs mere »

02.

dec

2016

1

Kommentarer

Selfies over: Selfievanen har skadet vores evne til at huske

Selfies over: Selfievanen har skadet vores evne til at huske

Det digitale univers rummer 300 millioner Instagrambilleder, der er tagget “selfie”. Trangen til at  fotografere os selv har både sine cheerleaders og sine kritikere. Selfies er harmløse. Selfies er apokalyptisk rædsomme. At tage selfies er et symptom på millennium generationens narcissisme eller bare noget, som tidligere generationer også ville have gjort, hvis de dag og…

Read More

Læs mere »

29.

nov

2016

0

Kommentarer

B2B: hvorfor ikke bruge dit stærkeste værktøj?

B2B: hvorfor ikke bruge dit stærkeste værktøj?

Når man sidder med et fagblad mellem tasterne, er der i dag chance for, at dele af indholdet er skrevet af journalistiske robotter. Det er i sig selv tankevækkende, men i vores branche er det lige så tankevækkende, at reklamerne i bladet ligner noget, der henvender sig TIL robotter: B2B-marketing ser ud til at være udtænkt inde i rationalitetens jernbur, som den sociologiske godfather Max Weber kalder det moderne samfunds fokus på mål, resultater og effektivitet.

Læs mere »