25.

okt

2016

0

Kommentarer

Eventyr, hulemalerier og meget lidt marketingsfis

Eventyr, hulemalerier og meget lidt marketingsfis

Storytelling i organisationer virker på samme måde som de gamle hulemalerier. Stærke organisatoriske fortællinger er ikke spor anderledes, end huleboernes lejrbål-fortællinger med tilhørende illustrationer på væggene. Vores hulemalerier er bare store plakater med valgsprog og værdier, visioner, missioner, strategier og KPI’er. Læs ugens gæsteblog indlæg af Unna Hvid, der arbejder med storytelling, og lever af at skrive livshistorier.

Læs mere »

13.

okt

2016

5

Kommentarer

Hvad gør man, når man har et fedt produkt, men et lille budget?

Hvad gør man, når man har et fedt produkt, men et lille budget?

Hvad gør du, hvis du har et fedt produkt, men et lille markedsføringsbudget og du vil rigtig gerne ud over rampen – så Danmark kan lære dit fede produkt at kende?

Læs mere »

11.

okt

2016

0

Kommentarer

Fem erfaringer med customer experience som fremtidens vigtigste vækstdriver

Fem erfaringer med customer experience som fremtidens vigtigste vækstdriver

Der hersker ingen tvivl om, at vi har bevæget os ind i kundernes tidsalder. Nye platforme og digitale services har stor succes med at sætte kunden i centrum og lykkes i høj grad med at gentænke og redefinere traditionelle forretningsmodeller. Noget der udfordrer mange traditionelle industriledere. Fx har Amazons gratis forsendelses- og returneringspolitik ændret fundamentet…

Read More

Læs mere »

09.

sep

2016

1

Kommentarer

Omslag: Vores mest populære løsning

Omslag: Vores mest populære løsning

Læs her om vores absolut mest populære annonceløsning. De store brands favorit. Hvorfor egentlig? Vi har spurgt, Christoffer – én MX-konsulent med erfaring fra hundredevis af omslagseksekveringer.

Læs mere »

04.

okt

2016

2

Kommentarer

3 digitale døråbnere til B2B salg

3 digitale døråbnere til B2B salg

B2B handler jo om at forvalte den højt besungne RELATION, men før du får en relation, skal der først og fremmest være et møde. Nogen skal gide åbne den dør, du som marketer og sælger banker på – og de skal opleve din virksomhed som relevant.

Hvordan gør man det? Ja, du kan starte med at tilbyde dem de 3 ting, de ifølge vores nye undersøgelse savner mest. 3 ting, der samtidig kan gøre det lettere for dem at købe ind i din forretning.

Læs mere »

11.

sep

2016

0

Kommentarer

Dagsejerskab: Hvad er det? Og hvad kan det?

Dagsejerskab: Hvad er det? Og hvad kan det?

Ejerskab på mx.dk er en favoritløsning blandt annoncørerne. Det er populært, fordi det giver en stærk dominans – og vi har de unge brugere. Et dagsejerskab er populært fordi: 1. Du får stor opmærksomhed fra brugeren 2. Du får meget plads og flere formater fordelt over hele mx.dk 3. Du får mulighed for at tilføje for…

Read More

Læs mere »

27.

sep

2016

0

Kommentarer

Fremtidens brands skal være menneskelige

Fremtidens brands skal være menneskelige

Ved at bruge et score-card kan du i første omgang identificere de områder, hvor I som virksomhed eller organisation lige nu scorer lavt – dvs. har en interaktion med jeres kunder og interessenter, som er præget af den traditionelle tilgang til det at være et brand. Læs mere her.

Læs mere »

22.

sep

2016

0

Kommentarer

Årets sidste plus+ udgivelse

Årets sidste plus+ udgivelse

Her får du en oversigt over årets sidste plus+ udgivelse. Plus+ er en livsstilsavis, hvor der er plads til længere interviews, mere feature- og livsstilsstof som rejse-, mode-, elektronik- og musiksider. Alle udgaver har typisk et portræt af unge danske talenter. Der vil også være aktuelle nyheder, som metroxpress-læseren er vant til fra den daglige avis….

Read More

Læs mere »

19.

sep

2016

1

Kommentarer

Black Friday – psykologien bag et godt tilbud

Black Friday – psykologien bag et godt tilbud

Black Friday nærmer sig. Den dag, hvor vi alle kan gøre en ekstraordinær god handel. Nogle gange kan det faktisk være fornuftigt at få dine potentielle kunder til at føle sig godt gammeldags elendige. Ja, den er god nok. Du skal give dem en dårlig oplevelse. Forklaring følger her.

Læs mere »

16.

sep

2016

1

Kommentarer

Take Aways fra Brunch briefing Aarhus – om Human Brands

Take Aways fra Brunch briefing Aarhus – om Human Brands

Tre gode timer der handlede om autentisk kommunikation, sand identitet og human brands. Gæstetalerne var Anne Mettte Højland og Jonathan Løw. Få et par hightlights fra dagen her.

Læs mere »