#Case

Metroxpress var eksklusiv mediepartner på VW’s kampagne for up! Limited Roskilde Festival Edition, der blev eksekveret i samarbejde med Roskilde Festival. En konkurrence via de sociale medier var et bærende element. Konkurrencen blev kickstartet med stor opmærksomhed med omslag på MX, hånduddelere og event på Hovedbanegården. Konkurrencen var levende, da der løbende var præmier på højkant, og læserne kunne løbende se deres bidrag i MX.

Samspillet mellem kampagnen i MX, på MX.dk og vores aktiviteter på Roskilde Festival, skabte en høj involvering i målgruppen og genererede ikke mindst et flot salg. Både på salg og involvering har kampagnen leveret over forventning, og vi er yderst tilfredse med samarbejdet.

I forbindelse med kampagnen for Volkswagen up! Limited Roskilde
Festival Edition valgte vi at indgå i et tæt samarbejde med MX. Dette skyldtes dels deres stærke engagement med målgruppen, samt deres mulighed for at kunne eksekvere cross media. Vi kunne altså gennem partnerskabet aktivere kampagnen digitalt, på tryk og ved fysiske events. Resultatet var et særdeles smidigt setup, der skabte stor relevans og involvering af målgruppen.

Rasmus Jakobsen, Kontaktchef, Subsero A/S

 

case_eksempel_uptur_billede

Slide background
Slide background