Halløj

Du går måske lige nu og overvejer, hvordan du skaber det bedste brag af en salgsfest på årets største salgsdag – Black Friday. Du har én dag, kreditkortet sidder løst, og stemningen er så vild, at man nærmest kan få solgt hvad som helst, hvis bare man gør det rigtig.

Og hvad er så lige det?

Vi ved i hvert fald så meget, at hvis man inviterer til fest, så skal man sørge for at budskabet er nået ud til dem, man gerne vil se. Reach, Indhold og Univers – er tre vigtige faktorer – for enhver vellykket fest. Så her følger fem gode grunde til, hvorfor din Black Friday kampagne skal indrykkes i MX-universet.

 


1MX går “All-in” på sort i Black Friday ugen


Vi vil hjælpe dig med at invitere til salgsfest. Derfor lancerer vi sort-tema i uge 47, hvor der er plads til både sort snak og sort indhold på vores tre medieplatforme MX, MX.dk og MX Train TV. Din kampagne vil i denne uge kunne eksekveres i en kontekst, der kan ses som en ”warm up” til den store sorte-salgsfest.

For de hurtige er der mulighed for at købe sponsorat af det sorte redaktionelle indhold. Det kommer i MX, der dagligt læses af 511.000 og på MX.dk, som besøges af 182.884 unikke brugere dagligt. Skal vi sende sortklædte hånduddelere på gaden i uge 47 – sponsoreret af dig, så gør vi også det.

 


 

2MX har ejerskab på pendlertiden

8 ud af 10 aviser læses i morgentimerne af pendlere. Sæt dertil 2800 S-tog-skærme og et website, der er særligt stærk på mobilen – så har du et unikt ejerskab på pendlersituationen med et ugentlig reach på omkring 1.700.000 mio. unikke danskere. Det er et attraktivt og uforstyrret ”MX moment”. Du kommer med andre ord i kontakt med folk, der er på vej, spørgsmålet er: Skal de i din retning?

 


 

3MX er tæt på købssituationen

Hvem vil ikke gerne være det sidste brand forbrugeren eksponeres for, inden hun træffer sin købsbeslutning? MX-universet har med sin unikke pendlerposition den klare fordel for annoncørerne, at deres budskab bliver set tæt på købsituationen. Folk er på vej. Du behøver ikke først at aktivere lysten til at forlade sofaen for at få dem til at handle hos dig. Din markedsføring vil lykkes langt bedre i MX-universet.

 


 

4MX tilbyder lav kontaktpris på print

Vi afregner i CPT priser (Cost Per Thousand). Du kender modellen fra måden, du afregner onlineannoncer på. Det betyder, at du får ”value for money”, når du annoncerer i MX-universet – det er mest fair. Indtil videre er metroxpress det eneste printmedie, der tilbyder CPT-priser.

 


 

5MX skaber Call-2-Action

I foråret 2015 lavede vi en undersøgelse blandt danske marketingchefer. Deres besked til os var, at MX er særligt stærk på Call-2-Action kampagner! Vi har mange businesscases, der viser, at det er sandt, tjek mxmedia.dk/cases, spørg dit bureau eller spørg os.

 

 


 

 

 

Skal vi hjælpe dig med at invitere til salgsfest? Kontakt Nelly

 

nelly

 

mie_sort_hvid

Mie Bilberg

Mie er Customer Experience og Marketing Direktør hos metroxpress. Vi arbejder med perspektivet udefra og ind og vi er særlig passionerede omkring content marketing. Mie har været ansat hos metroxpress siden 2014 og kom med erfaring fra detail-, rejse- og techbranchen, hvor hun har lavet salg og markedsføring. Customer experience, oplevelsesøkonomi og content marketing er Mies speciale.

Du kan kontakt Mie her:
mie.bilberg@mx.dk  

Tidligere indlæg


Black Friday – Marketing – Medie – Annoncering


Black Friday – psykologien bag et godt tilbud


Black Friday som årets største salgsdag


BLACK FRIDAY – Same procedure as last year?


Fem gode grunde til at din Black Friday kampagne skal indrykkes her..