De udgør 50% af vores læsere og står for 63% af alle indkøb i hjemmet

Hver tiende danske kvinde læser metroxpress og hele 15% af alle Danmarks kvinder møder vi i MX-universet hver dag, enten på mx.dk på MX Train TV i S-toget eller i metroxpress. Så der er god grund til at interessere sig meget for kvinder her hos metroxpress. Er kvinder også i din målgruppe, så har vi noget rigtig interessant til dig hele maj og det handler mest om kvinder.

Kvinder er verdens hurtigst voksende marked. For mange virksomheder vil det, at målrette sine budskaber til kvinder, være en effektiv nøgle at dreje for at åbne porten til nyt vækstpotentiale.

kvinderindkob

“The industry, marketing and advertising – don´t get it” siger Tom Peters ophavsmanden til “In search of Excellence”. Boston Consulting Group har lavet en omfattende undersøgelse af kvinder som forbruger. De har i deres undersøgelse konkluderet, at kvinden er klart den stærkeste købekraft og forbavsende mange marketingkampagner taler ikke til hende, som gør indkøbet. Det vil vi gøre noget ved her hos metroxpress. Vi har som sagt rigtig mange kvinder og oplever de, at indholdet, uanset om det er annoncer eller redaktionelt, i metroxpress er god og relevant, vil væksten nok forsætte i kvinde-kategorien.

kvindervaekst

 

Hvordan får jeg en kvindes opmærksomhed?

Vi dedikerer maj til kvinder på MX media og måske vil månedens gæsteblogger kunne overraske dig en gang eller to med de indsigter, hun afslører her på bloggen.

Maria Damm Jensen fra LoweFriends vil hver tirsdag i maj dele ud af indsigter hun har fra bl.a. fra den største og første analyse, der er foretaget i Skandinavien af kønnenes købsbeslutninger, adfærd, behov og fokus – med særlig fokus på kvinder.

Tilmeld dig og læs mere om Brunch briefing “effektiv markedsføring til kvinder

 

kvindereach12

 

Glæd dig til denne måneds blogindlæg om KVINDER – det gør vi.
Læs første indlæg – Det er penge ud af vinduet, hvis du ikke forstår kvinder

 

Læs gæsteblog indlæg 1: Det er penge ud af vinduet, hvis du ikke forstår kvinder

L

æs gæsteblog indlæg 2: Kommunikation til kvinder – her er nøglen

L

æs gæsteblog indlæg 3: Hvem bestemmer plæneklipperen?

Læs gæsteblog indlæg 4: Tøser og Øser