Print klassisk

Annoncering i Danmarks største dagblad er en stærk kommunikationsplatform. Du kommunikerer til rigtig mange mennesker på en gang. Metroxpress er et af få stærke massekommunikationsmedier, der er i Danmark, der har så stor volume at du kan kommunikere til selv segmenteret målgrupper. Er din målgruppe kun kvinder, så samler metroxpress stadig flere kvinder end mange andre medier. Derfor har vi mange annoncører, der går målrettet efter en bestemt målgruppe også.

En printannonce fås i alle størrelser, helside, halvside, et opslag eller et artikelbanner. Derudover er der utallige kreative formater udover de klassiske horisontale og vertikale. Du kan annoncere for din event, kick-starte din social medie kampagne, skabe awareness og inspiration hos folk der allerede har frakken på og er i by-livet. En printannonce i metroxpress er derfor særlig god til call-2-action, når du vil have kunderne i butikken med det samme – de er allerede i nærheden. Mange bruger denne løsning, når de skal have noget til at ske – hurtigt!
Vi hjælper gerne med kreative løsninger og ideer til den gode printannonce. Få inspiration på vores blogindlæg “Marketing Best Practice”, hvor vi samler gode annonce eksempler fra MX-universet.

  • Høj ROI på print annoncering og lav kontaktpris – det vil de fleste mediebureauer kunne bekræfte, for de overvåger det nøje.
  • Print er særlig god til æstestik og visuelle budskaber
  • Printmediet er et stærkt medie til at skabe og vedligeholde din brandposition på
  • Du kan kommunikere store og små budskaber i alle formater
  • Du kan segmentere dit budskab til Østdanmark eller Vestdanmark
  • Har du en nyhed, så får du den hurtigt delt i metroxpress
  • Vil du være en af dagens første budskaber, så har du 8 ud af 10 læseres opmærksomhed i morgentimerne med metroxpress
Print klassisk

Kategorier: Print

Skal vi

hjælpe dig?

Eksempler på løsningen