Untitled-2Vi har lavet forbrugeranalyser og talt med mange læsere.

Jenny er én af dem og hun sender dig en hilsen – den kan du læse til højre her.

Jenny er én ud af de 753.000* unikke kvinder vi har i MX universet hver uge.

256.000 af dem læser metroxpress hver dag, det svarer til 10% af alle danske kvinder fra 12 år og op efter.

Se nederst på siden her, hvilke annoncer Jenny peger på som særlig gode, fordi de taler til hende og hvilke artikler hun typisk læser.

*Kilde: Index Danmark / Gallup 2H 2014


Læs også: Kvinder i MX-universet


Kvinden er interessant fordi:

  1. Hun står for 63% af alle indkøb
  2. Kvinder er verdens hurtigst voksende marked
  3. Hendes andel af samlede indtægter stiger
  4. Hun er nøglen til at vinde markedsandele ( for næsten alle brancher)
  5. Når du kommunikerer rigtigt til kvinden, vinder du manden
*Kilde: LoweFriends

 

 


 

kvindervaekst

 


Læs også: Gæsteblogs om den kvindelige forbruger


 

 

jenny

Jenny

Hej jeg hedder Jenny. Jeg bor i hus i København med min mand, vores 2 små børn og 3 teenage-bonusbørn. Jeg arbejder med indkøb og produktudvikling. Jeg går op i bolig, mad, økologi, dyrevelfærd og mode. Du kan møde mig i metroxpress. Jeg tager avisen, når jeg pendler og når jeg handler. Den giver mig, hvad jeg skal bruge: et hurtigt overblik og relevante informationer.

Til sommer skal vi i sommerhus. Vi skal grille, bade og lave aktiviteter med børnene, jeg er åben for forslag. Hvis du holder et godt sommerudsalg, må du gerne fortælle mig det. Vi plejer at opgradere børnenes skoletasker og garderober i løbet af sommeren. Min have og min bolig er altid åben for forslag.

Vi skal sikkert ud at rejse til efteråret, det skal være familievenligt – har du noget der matcher, så lad mig vide besked.

Du fanger min opmærksomhed med en god visuel annonce. Jeg holder øje med de gode tilbud og gode idéer.
Hvis du begynder, at sælge økologiske kyllinger til en rimelig pris, så fortæl mig det.

Hvorfor sælger ingen økologiske kyllinger..?


GALLERI

Vi gav Jenny fire aviser og bad hende vælge de annoncer, der talte hende. Se hvilke hun valgte her. Se også hvilke artikler hun typisk læser.

Annoncer

[espro-slider id=6419]

Artikler

[espro-slider id=6424]

3 Svar to “Markedsføring til kvinder”

comments are closed

Trackbacks and Pingbacks:

  1. Sommer-opmærksomhed til din sommerkampagne ? - mxmedia

    […] Husk: Deltag i vores sommerkonkurrence med attraktive præmier […]

  2. Marketing Best Practice - mxmedia

    […] Deltag i konkurrence om fede marketing præmier her […]

  3. Tøser og øser - mxmedia

    […] Deltag i konkurrencen og vind fede marketing præmier […]