uge 6 fuld af kærlighed

Op til valentinsdag den 14. februar vil
metroxpress have dedikerede kærlighedssider.


Få inspiration til din valentinskampagne og
deltag i marketingkonkurrencen her

Valentinsdag 2016 i metroxpress

 

Redaktionen skruer op for kærlighedsretorikken og giver os kærlighedshistorier og mulighed for at sende elektroniske valentinskort.

I MX vil der være temasider, som er stemplet with love. Også på MX.dk bliver kærligheden kortlagt videnskabeligt, underholdende og følsomt.

Hvornår

Torsdag d. 11. februar til og med 14. februar.

Hvor

I MX – 503.000 daglige læsere

MX.dk –  200.000 daglige brugere

MX Train TV – 238.000 daglige seere

I alt – 1.268.000 unikke danskere på fire dage

 


Læs også: Mere om læsertal og medier her


 


mx_valentines_opslagtopelement


 

vind præmier

Vi udlodder to marketingpræmier til samlet værdi af 40.000 kr.
Konkurrencen løber til og med 2. februar 2016.
Alt, du skal gøre, er at svare på følgende spørgsmål

Hvornår er valentinsdag?

VIND: En uges TV-spot på MX Train TV

Du får et 20 sekunders spot, der bliver vist hver 20. minut døgnet rundt.
Læs mere om MX Train TV her eller kontakt Ronni for mere information

VIND: En masterclass – Lær at måle ROI på dit content marketing.

Godt indhold er guld værd, men hvordan måler du effekten,
så du kender den forretningsmæssige værdi?
Læs mere her om, hvad du kan forvente at få med dig fra denne masterclass.

præmier til konkurrencen
føtex apollo valentinesdag

Forbrugerindsigt

Læsernes restaurantvaner

Antal læsere i 1.000

Kilde: Index Danmark/Gallup 2+3 kvt. 2015 (*personer som går på restaurant minimum halvårligt)

Læsernes biografvaner

Antal læsere i 1.000

Kilde: Index Danmark/Gallup 2+3 kvt. 2015. (Aktiviteter, minimum halvårligt)

Læsernes teater- og musicalvaner

Antal læsere i 1.000

Kilde: Index Danmark/Gallup 2+3 kvt. 2015. (Aktiviteter, minimum halvårligt)

Vil gerne betale ekstra for kvalitetsprodukter

Antal læsere i 1.000

Kilde: Index Danmark/Gallup 2+3 kvt. 2015. (Personer som er meget enige/enige i udsagnet)

Nå over
1.000.000
unikke danskere
Denne mediepakke giver dig opmærksomhed i hele MX-universet. Fordelingen mellem de tre platforme sammensætter vi sammen med dig.
Metroxpress - print
MX.dk - digital
MX Train TV - TV
Få tilbud
Nå over
750.000
unikke danskere
Denne mediepakke giver dig opmærksomhed på to stærke platforme. Fordelingen mellem de to platforme sammensætter vi sammen med dig.
Metroxpress - print
MX.dk - digital
MX Train TV - TV
Få tilbud
Nå over
500.000
unikke danskere
Denne mediepakke giver dig opmærksomhed i Danmarks største dagblad. Én annonce - mere skal der ikke til.
Metroxpress - print
MX.dk - digital
MX Train TV - TV
Få tilbud

Nyhedsbrev

Gør som 3000 andre marketinginteresserede. Tilmeld dig nyhedsbrevet fra marketingbloggen.

Så bliver du informeret, inviteret og opdateret